بازار آب مقطر ایران
خانه / آب دیونیزه / خرید مستقیم آب مقطر تزریقی

خرید مستقیم آب مقطر تزریقی

آب مقطر تزریقی یکی از لوازم مورد نیاز در بیمارستان ها و درمانگاه ها است. آب مقطر یکی از حلال های بسیار مهم و کاربردی می باشد. این مایع پرکاربرد در صنعت نیز استفاده زیادی دارد از جمله در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی ویا صنعت داروسازی و …

برای تهیه اغلب داروهای موجود در داروخانه ها از آب مقطر استفاده می شود. برخی از داروها از جمله آمپول های آنتی بیوتیک برای استفاده،به آب مقطر نیاز دارند. آب مقطر حلالی قوی و استریل شده است که این داروها را در خود حل می نماید و تاثیر آن را سرعت می بخشد.

خرید مستقیم آب مقطر تزریقی

از خصوصیات آب مقطر پزشکی چه می دانید؟

از خصوصیات آب مقطر پزشکی چه می دانید؟ آب مقطر پزشکی به عنوان یک حلال برای داروهای تزریقی وریدی مورد استفاده قرار می گیرد. آب مقطر داروهای پودری که باید وارد ورید شوند در خود حل می کند. آب مقطر با نام های دیگری نیز شناخته می شود از جمله آب سترون قابل تزریق و آب دیونیزه.

این مایع ظاهری شفاف و زلال دارد و در آزمایشگاه ها هم مورد استفاده قرار می گیرد. برای انجام تزریقات عموما از آب مقطر پنج سی سی استفاده می شود اما ممکن است مقدار آن بسته به سن فرد مورد نظر تعییر کند مثلا برای افراد خردسال مقدار کمتری آب مقطر با پودر وریدی استفاده گردد.

آب مقطر در موارد زیر استفاده ی فراوانی دارد:

۱.به عنوان حلال در تزریقات،درمانگاه ها و بیمارستان ها ۲.استفاده در ضد عفونی کردن لوازم پزشکی ۳.استفاده در آکواریوم ۴.استفاده در رادیاتور ماشین ۵.در بررسی ها و تحقیقات آزمایشگاهی و همچنین در ساختن لوازم آرایشی و بهداشتی.

آب مقطر به اسم استرون تزریقی نیز شناخته می شود. کیفیت این محصول بسیار مهم و قابل توجه است.

آب مقطر در واقع آبی است که ناخالصی ها و سختی های آن کاملا گرفته شده باشد. به همین دلیل در رادیاتور ماشین و لوازم آرایشی و بهداشتی استفاده می شود.

پخش کنندگان آب مقطر تزریقی

پخش کنندگان آب مقطر تزریقی پخش آب مقطر، توسط شرکت های پخش کننده ی دارو انجام می شود. یکی از لوازمی که در تزریقات بسیار پرکاربرد است آب مقطر می باشد که بسته به حجم و مورد استفاده ی آندر حجم پنج سی سی و ده سی سی موجود می باشد.

برای اطلاع از قیمت فروش آب مقطر در حجم های مختلف میتوان از مراکز فروش جویا شد. کیفیت این محصول بسیار مهم می باشد به همین دلیل باید آن را از مراکز معتبر و شرکت های دارویی تهیه نمود. فروش این محصول به صورت عمده و تکی در حجم و اندازه و بسته بندی های متفاوت می باشد. قیمت این محصول نیز بر اساس حجم و اندازه ی آن متفاوت می باشد.

جهت مشاوره و خرید آب مقطر و آب دیونیزه می توانید با ما تماس بگیرید:
مشاوره و فروش: مهندس خلیلی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129438730
آدرس کانال: @Distilledwater
آدرس سایت: www.abmoghatarha.ir
پست الکترونیکی: mehdi.kh2017m@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروشگاه متخصص در توزیع عمده آب مقطر با کیفیت برتر

فروشگاه متخصص در توزیع عمده آب مقطر با کیفیت برتر، به منابع طبیعی معتبر اعتماد …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام