بازار آب مقطر ایران
خانه / آب مقطر زلال / مرکز خرید آب مقطر زلال

مرکز خرید آب مقطر زلال

آب مقطر زلال نمونه خاصی از آب ها است که مصارف گسترده‌ ای دارد. آب مقطر زلال توسط آزمایشگاه‌ های مجاز به صورت کنترل شده تولید می شود و کاربرد های خاصی دارد. مرکز خرید آب مقطر زلال این آب های خالص و منحصر به فرد را در بسته‌ بندی‌ های مطمئن عرضه می‌ کند و بسته‌ بندی این محصولات، از آب مقطر در برابر عوامل مخرب محیطی محافظت می کند و این آب در سلامت کامل در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

مرکز خرید آب مقطر زلال

مشخصات مهم آب مقطر خوراکی

مشخصات مهم آب مقطر خوراکی آب مقطر خوراکی نسبت به آب های آشامیدنی که در لوله کشی های شهری در دسترس افراد قرار می‌ گیرند، تفاوت بسیار زیادی دارد. آب مقطر خوراکی فاقد هرگونه املاح معدنی و نا خالصی هایی است که در آب لوله کشی شهری وجود دارد. چرا که آب مقطر از روش تقطیر تولید شده است و همه نا خالصی هایی که ممکن است در آب های آشامیدنی وجود داشته باشد در آن وجود ندارد.

حتی در آب مقطر خوراکی املاح معدنی که برای بدن مفید هستند، وجود ندارد. از همین جهت نمی‌ توان آب مقطر خوراکی را جایگزین مناسبی به جای آب آشامیدنی دانست و تنها می‌ توان آن را برای موارد خاصی استفاده کرد. آب مقطر خوراکی کاربرد های مختلفی دارد.

این دسته از آب ها برای آزمایشگاه های مختلف در علوم آزمایشگاهی استفاده می شوند. چرا که سایر آب های آشامیدنی به دلیل خلوص کم و وجود مواد معدنی مختلف در آن ها ممکن است تاثیرات چشم گیری در نتایج آزمایش‌ ها داشته باشند و موجب بروز خطا در نتیجه آزمایش ها شوند. از همین جهت از آب مقطر خوراکی برای انجام آزمایش های مختلف استفاده می‌ شود.

حتی امروزه افراد از آب مقطر خوراکی در آب آکواریوم ها استفاده می کنند. چرا که این آب ها فاقد مواد افزودنی و نا خالصی هستند و برای سیستم بدن ماهی ها و آبزیان خطر آفرین نیستند. افراد می‌ توانند برای پخت و پز انواع غذا ها نیز از آب مقطر خوراکی استفاده کنند. از آن جایی که این آب هیچ گونه نا خالصی ندارد لذا غذاهایی که با کمک آن طبخ می شوند، طعم تازه تر و واقعی تری دارند.

قیمت انواع آب مقطر زلال

قیمت انواع آب مقطر زلال انواع آب مقطر زلال توسط صنایع غذایی ایران به صورت کاملاً استاندارد و با توجه به محاسبات دقیق و استاندارد های تعیین شده تولید می‌ شود. قیمت آب مقطر زلال نسبت به سایر آب معدنی هایی که در دسترس همه افراد قرار می گیرد، طبیعتا بالاتر است. چرا که برای تولید این نوع از آب ها مراحل پیشرفته تری استفاده شده است که تمامی این مراحل هزینه‌ بر هستند و بر روی افزایش قیمت آب مقطر زلال تاثیر گذاشته اند.

جهت مشاوره و خرید آب مقطر و آب دیونیزه می توانید با ما تماس بگیرید:
مشاوره و فروش: مهندس خلیلی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129438730
آدرس کانال: @Distilledwater
آدرس سایت: www.abmoghatarha.ir
پست الکترونیکی: mehdi.kh2017m@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش آب مقطر زلال

فروش آب مقطر زلال

آب مقطر زلال، یکی از بهترین انواع آبهای طبیعی است که به دلیل خالصی و …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام