بازار آب مقطر ایران
خانه / آب دیونیزه / توزیع مستقیم آب دیونیزه دوبار تقطیر

توزیع مستقیم آب دیونیزه دوبار تقطیر

آب دیونیزه دوبار تقطیر

اب دیونیزه همان آب یون زدایی شده است که طی مراحلی یون زدایی می شود و یون های موجود در آن بطور کامل از بین می روند. همچنین آب دیونیزه همان آب مقطر خودمان است ک این نام علمی اش می باشد

توزیع مستقیم آب دیونیزه دوبار تقطیر

مزیت های قابل توجه آب دیونیزه قلیایی

مزیت های قابل توجه آب دیونیزه قلیایی آب دیونیزه قلیایی شده مزیت ها و خواص فراوانی دارد ک از جمله می توان به درصد خلوص بالای آن اشاره کرد، همچنین ضد رسوب و ضد فرسایش می یاشد ک میتوان گذینه مناسبی برای جلوگیری از زنگ زدن تجهیزات فلزی باشد. پاک کننده ای قوی می باشد ک بعد از پاک کنندگی هیچ چیزی از خود به جای نمی گذارد.

آب دیونیزه جریان الکتریکی کمی دارد و می توان گفت ک تا حدودی خیلی کم رسانای جریان برق است. رقیق کننده خوبی است و همچنین این نوع آب به سرعت تولید می شود و زمان تولید شدنش نسبت به انواع آب های دیگر راحت تر و سریع تر است.

آب های دیونیزه نیز در صنعت دارو سازی بسیار کاربرد دارند از این رو ک برای حل کردن دارو ها از آن استفاده می‌ کنند. همچنین به عنوان یکی از ترکیبات مورد استفاده در تولید محصولات مراقبت شخصی و آرایشی بهداشتی شناخته می شود. و برخی صنایع پتروشیمی و نیروگاهی نیز برای انجام برخی کار ها به آب دیونیزه نیاز دارند.

در ٱزمایشگاه ها بیشتر برای آماده کردن محلول ها و مخلوط های شیمیایی از این آب استفاده می کنند. آب دیونیزه باعث افزایش دقت در انجام آزمایش ها می شود. برای خنک کردن لیزر های پزشکی و زیبایی استفاده می شود و همچنین جهت ضد عفونی کردن وسایل فلزی حساس آزمایشگاه ها استفاده می شود.

در ٱرایشی و بهداشتی نیز از این آب در تولید انواع شامپو ها و مواد شوینده استفاده می کنند. همچنین برای تولید خمیر دندان و انواع دهان شوی نیز از این آب دیونیزه استفاده می شود. برخی این محلول را برای نگهداری از لنز های چشم استفاده می کنند. و نیز در انواع و اقسام عطر هم استفاده می شود.

روش های فروش آب دیونیزه دوبار تقطیر

روش های فروش آب دیونیزه دوبار تقطیر این روز ها استفاده از آب های دیونیزه در بین تمامی مردم مخصوصا در درمانگاه ها و آزمایشگاه ها و آرایشی و بهداشتی ها بسیار رواج دارد و این نوع آب بسیار در جهان پر کاربرد می باشد.

فروشگاه اینترنتی ما در این زمینه یعنی در زمینه تولید و فروش آب دیونیزه فعالیت دارد و شما می توانید بصورت آنلاین و اینترنتی این نوع آب را سفارش داده و تحویل بگیرید.

برای سفارش و یا اطلاع از قیمت آن در فروشگاه اینترنتی ما با ما در ارتباط باشید.

جهت مشاوره و خرید آب مقطر و آب دیونیزه می توانید با ما تماس بگیرید:
مشاوره و فروش: مهندس خلیلی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129438730
آدرس کانال: @Distilledwater
آدرس سایت: www.abmoghatarha.ir
پست الکترونیکی: mehdi.kh2017m@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید مستقیم آب مقطر دیونیزه زلال

خرید آب مقطر دیونیزه معمولا به صورت عمده انجام می شود که مصارف فراوانی دارد.امروزه بسیاری از کارخانه ها در حال تولید این محصول هستند که میتوان به صورت مستقیم آب

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام