بازار آب مقطر ایران
خانه / آب مقطر / فروش عمده آب مقطر در تبریز

فروش عمده آب مقطر در تبریز

شاید برای شما سوال باشد که خرید آب مقطر تبریز و سایر استانها به صورت است و چگونه می توان آب خالص را تهیه کرد. ما این کار را برای شما انجام می دهیم به این صورت که برای مصارف عمده با تانکر آب دیونیزه شده خالص را برای مشتری ارسال می کنیم. همچنین برای مصارف کمتر این محصول به صورت بسته بندی شده از طریق باربری به دست شما خواهد رسید.

فروش عمده آب مقطر در تبریز

کدام نوع آب مقطر پرکاربردتر است

کدام نوع آب مقطر پرکاربردتر استنوع دیگری از آب که در آزمایشگاه ها به کار برده می شود ، آب دیونیزه می باشد. تفاوت آب مقطر و آب دیونیزه در درصد خلوص آنها می باشد آب مقطر را به وسیله دستگاه های معمولی آب مقطرگیری تهیه می کنند و این آب توسط شیلنگی از دستگاه خارج می شود و در ظرف استریل جمع آوری می شود و بدین صورت آب مقطری که فاقد املاح نمکی است به دست می آید اما آب دیونیزه درجه خلوص بالاتری نسبت به آب مقطر دارد و برای تهیه آن از دستگاه دیونایزر استفاده می کنند. آب مقطر، معدنی و تصفیه شده هرچند که هر سه آنها برای نوشیدن و بدن مناسب هستند، هر کدام دارای ویژگی ها و ترکیبات خاصی هستند که آنها را برای نیازها و اهداف خاص مناسب تر می کند. قبل از هر چیز باید توجه داشته باشید که آب در هر کجا که باشد ترکیب شیمیایی اولیه آن تغییر نمی کند. چیزی که در آن تغییر می کند ذراتی است که همراه با ترکیب شیمیایی اولیه آن می آید و ممکن است شامل هر موجود زنده ای باشد که در آب زندگی می کند. با این حال، برخی از ما زمانی که آب تصفیه نشده بنوشیم دچار مشکل معده می شویم. به همین دلیل تصفیه و تمیز کردن آب بر اساس برخی از روش های که برای سلامتی شما کار می کند ضروری است. این جاست که فرآیندها و تصفیه های مختلف آب قبل از آن که به خانه و قیمت آب مقطر شما برسد، اعمال می شود.

قیمت آب مقطر ۲۰ لیتری در تبریز

قیمت آب مقطر 20 لیتری در تبریزبازار آب مقطر ۲۰ لیتری ایران سعی دارد با ارائه طیف وسیعی از محصولات، خرید انواع آب مقطر را برای متقاضیان راحت نموده و محصول به سهولت به دست مصرف کننده برسد. در همین راستا انواع محصولات زیر در سایت ما به فروش می رسد:

  •   آب مقطر صنعتی 
  •   آب مقطر دیونیزه آزمایشگاهی 
  •   آب مقطر به صورت تانکری
  •    آب مقطر استریل یک و سه لیتری
  •    آب مقطر تزریقی ۵ سی سی 
  •   آب مقطر شستشوی لنز
  •    آب مقطر ۴ و ۵ لیتری 
  •   آب مقطر دو بار تقطیر
  •    آب مقطر ۱۶، ۱۸ و ۲۰ لیتری                                                                                                 
  • آب مقطر به وسیله دستگاه های معمولی آب مقطرگیری تهیه می کنند و این آب توسط شلینگ های پلاستیکی از دستگاه خارج شده و در ظرفی تمیز جمع آوری و نگهداری می کنند اما آب دیونیزه که درجه خلوصیت زیادی نسبت به آب مقطر دارد از دستگاه دیونایزر استفاده می شود.  
جهت مشاوره و خرید آب مقطر و آب دیونیزه می توانید با ما تماس بگیرید:
مشاوره و فروش: مهندس خلیلی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129438730
آدرس کانال: @Distilledwater
آدرس سایت: www.abmoghatarha.ir
پست الکترونیکی: mehdi.kh2017m@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروشگاه متخصص در توزیع عمده آب مقطر با کیفیت برتر

فروشگاه متخصص در توزیع عمده آب مقطر با کیفیت برتر، به منابع طبیعی معتبر اعتماد …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام