بازار آب مقطر ایران
خانه / آب مقطر / مرجع فروش آب مقطر صادراتی

مرجع فروش آب مقطر صادراتی

مرجع فروش آب مقطر صادراتی این محصول را با کیفیت درجه یک و با قیمت ویژه و استثنایی به صورت عمده به فروش می رساند که به دلیل کیفیت و قیمت مناسب بسیار مورد استقبال تاجران و خریداران عمده می باشد. قیمت این محصول با توجه به کیفیت بالا، برند، کیفیت بسته بندی و غیره می باشد و البته روش روش عمده این محصول تاثیر بسیاری در قیمت آن دارد و عرضه این محصول با حذف واسطه گران سبب کاهش چشمگیری در هزینه خرید آن می شود.

مرجع فروش آب مقطر صادراتی

ویژگی های آب مقطر صادراتی

ویژگی های آب مقطر صادراتی

آب مقطر در واقع آبی است که طی فرآیند تقطیر  تمام ناخالصی های آن گرفته شده که شامل مواد معدنی، مواد مغذی و آلودگی ها می باشد.

آب مقطر صادراتی محصولی است که بیش از ۹۵ درصد مواد موجود در آن گرفته شده است و به دلیل عدم وجود نمک رسانایی آن افزایش می یابد.

این محصول خاصیت خورندگی کمتری نسبت به آب دارد و  دمای جوش آن نسبت به آب معمولی پایین تر است.

آب مقطر را در صنایع دارویی، آبکاری قطعات فلزی، انجام واکنش های شیمیایی، انرژی اتمی، آزمایشگاه طبی و موارد بسیاری دیگر استفاده می شود.

این محصول به صورت فله و بسته بندی شده صادر می شود و دارای بهترین کیفیت می باشد و به همین دلیل بسیار مورد استقبال کشور های وارد کننده می باشد.

نرخ آب مقطر به صورت صادراتی

نرخ آب مقطر به صورت صادراتی

نرخ آب مقطر به صورت صادراتی را می توانید هم اکنون از طریق این سایت به دست آورید و همچنین از محصولات عرضه شده دیدن نمایند.

خرید آب مقطر از کشورمان توسژ کشور های عراق، افغانستان و غیره می باشد که به دلیل مسافت حمل و نقل کوتاه و ارزان و کیفیت مطلوب این محصول آن  را در حجم بالا از ایران وارد می کنند.

تمامی محصولات دارای کیفیت ممتاز هستند که به دلیل عرضه مستقیم و حذف واسطه گران در نازلترین قیمت به فروش می رسند.

صادر کنندگان با شناسایی بازار مناسب این محصول در کشور های خارجی این محصول را با بهترین کیفیت تهیه و با قیمت مناسب به این کشور ها صادر می کنند.

شما می توانید قیمت و کیفیت محصولات عرضه شده را مورد بررسی قرار دهید و پس از بررسی های لازم بهترین محصولات را برای صادرات انتخاب و ثبت سفارش نمایید تا در کمترین زمان برای شما ارسال گردد.

این محصولات با تضمین قیمت و کیفیت به فروش می رسند و در واقع با کیفیت ترین محصولات تولیدی کشور هستند که به دلیل حذف واسطه گران در نازلترین قیمت به فروش می رسند.

ضمن اینکه سفارش این محصول نیز باعث صرفه جویی در وقت و هزینه های اضافی دیگر می شود و سبب کاهش چشمگیری در هزینه های خرید این محصول می شود.

جهت مشاوره و خرید آب مقطر و آب دیونیزه می توانید با ما تماس بگیرید:
مشاوره و فروش: مهندس خلیلی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129438730
آدرس کانال: @Distilledwater
آدرس سایت: www.abmoghatarha.ir
پست الکترونیکی: mehdi.kh2017m@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروشگاه متخصص در توزیع عمده آب مقطر با کیفیت برتر

فروشگاه متخصص در توزیع عمده آب مقطر با کیفیت برتر، به منابع طبیعی معتبر اعتماد …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام